Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl

 

Sklep internetowy psiastkarnia.pl jest prowadzony przez:

Q Matylda Anna Jagłowska-Kojtych, z siedzibą w Konstancinie (05-510) przy ul. Stefana Czarnieckiego 5, NIP: 848 154 99 32, właściciela marki Psiastkarnia,

zwana dalej Psiastkarnią.

 

Pojęcia:


Psiastkarnia – Psiastkarnia pod firmą Q Matylda Anna Jagłowska-Kojtych, z siedzibą w Konstancinie (05-510) przy ul. Stefana Czarnieckiego, NIP: 848 154 99 32.

Punkt Partnerski – punkt, w którym może nastąpić odbiór osobisty zamówienia złożonego na psiastkarnia.pl, prowadzony przez osoby związane z Psiastkarnią umowami o współpracy.

Sklep Internetowy psiastkarnia.pl– prowadzony przez Psiastkarnię sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową www.psiastkarnia.pl.

Klient– osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w tym w szczególności dokonująca zakupów.

Treści– wszelkie treści zamieszczone przez Klienta w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl, w tym w szczególności zdjęcia, wypowiedzi, recenzje produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl.

Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w której widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu oraz umożliwiająca Klientowi wpisanie numeru kodu rabatowego, a także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności.

Strona produktowa– strona w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl, na której przedstawione są informacje na temat produktu.

Podmiot realizujący płatność– zewnętrzny w stosunku do Psiastkarni podmiot, pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą, kartą kredytową.

Obsługa Klienta – biuro obsługi Klienta dostępne przez formularz kontaktowy za pośrednictwem sieci Internet oraz pod adresem kontakt@psiastkarnia.pl.

 

§1 Postanowienia ogólne

 

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

2. Do korzystania ze Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w tym przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl oraz składania zamówień na produkty, niezbędny jest:

a) komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;

b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

3. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.

5. Psiastkarnia nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl z infrastrukturą techniczną Klienta.
6. Przeglądanie asortymentu Sklep Internetowego psiastkarnia.pl nie wymaga rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl wymaga zarejestrowania się zgodnie z postanowieniami § 2 Regulaminu.

7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.. Szczegółowe informacje dostępne w sekcji Sposoby płatności.

 

§ 2 Rejestracja

1. W celu rejestracji w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko, adres e-mail nr telefonu oraz hasło, jak również uzupełnić dane adresowe i zaakceptować Regulamin Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta.
2. Rejestracja w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl i korzystanie z funkcjonalności Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl są nieodpłatne.

3. Po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym – adresu e-mail oraz ustalonego hasła.
4. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta na adres kontakt@psiastkarnia.pl wraz z podaniem adresu poczty elektronicznej, aktualnie zarejestrowanego w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl.

 

§ 3 Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl

1. Logowanie do Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła podanych przy rejestracji konta Klienta. Dane podane przy rejestracji konta mogą zostać zmienione po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Moje konto”).

2. Wraz z zarejestrowaniem się w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl tworzony jest profil publiczny Klienta. W profilu publicznym Klienta dla każdego użytkownika Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl widoczny jest nick Klienta lub imię i nazwisko. Klient może udostępnić w profilu publicznym również adres poczty elektronicznej. Dane udostępnione w profilu publicznym dostępne są dla wszystkich użytkowników Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl. Zamieszczając wszelkie dane w koncie Klienta, Klient oświadcza, iż władny jest do posługiwania się powyższymi danymi, w tym do decydowania o udostępnieniu ich nieograniczonemu kręgowi osób.
3. Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w tym w szczególności składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl oraz zamieszczać Treści w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl, które nie naruszają powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich, w tym praw na dobrach niematerialnych osób trzecich, dóbr osobistych osób trzecich oraz zasad współżycia społecznego (za sprzeczne z zasadami współżycia społecznego w szczególności uznaje się treści obraźliwe, niezgodne z charakterem funkcjonalności Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w której zostały zamieszczone - m. in. niemerytoryczne lub nie na temat wpisy lub recenzje, treści o charakterze promującym lub reklamowym, w tym w postaci linków do innych stron. Treści powinny być zgodne z charakterem funkcjonalności Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w której zostały zamieszczone - w szczególności wpisy, recenzje itp. powinny być merytoryczne oraz dotyczyć tematycznie wątku, w którym zostały zamieszczone, nie mogą reklamować lub promować cudzych usług, produktów lub przedsiębiorstwa), zawierać niecenzuralnych słów ani treści obraźliwych.

4. Klient z momentem zamieszczenia danych Treści:

a) oświadcza, iż władny jest zamieścić daną Treść w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl, w tym udostępnić ją nieograniczonemu kręgowi osób;

b) oświadcza, iż dana Treść nie narusza powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich, w tym praw na dobrach niematerialnych osób trzecich, dóbr osobistych osób trzecich, ani zasad współżycia społecznego;

c) zamieszczając daną Treść w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl (w tym w szczególności zdjęcia, wpisy na forum, recenzje itp.) udziela Psiastkarni nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie przez Psiastkarnię z powyższej Treści w działalności Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w tym w szczególności na utrzymywanie ich w zasobach systemu informatycznego Psiastkarni. Klientowi z tytułu udzielenia Psiastkarni powyższej licencji nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie;

d) na wypadek jakichkolwiek roszczeń osób trzecich dotyczących Treści zamieszczonego przez Klienta w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl, Klient zobowiązuje się do naprawienia szkody poniesionej przez Psiastkarnię z tego tytułu w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, a także do przystąpienia do postępowania sądowego lub pozasądowego po stronie Psiastkarni na pierwsze wezwanie Psiastkarni.

5. Psiastkarnia uprawniona jest do zablokowania konta Klienta, jeżeli uzna jego działanie w ramach Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl za naruszające powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich (w tym w szczególności prawa na dobrach niematerialnych), dobra osobiste osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego Regulaminu. O zamiarze zablokowania konta Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl. Zablokowanie konta oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług drogą elektronicznej w trybie natychmiastowym.

6. Psiastkarnia uprawniona jest do usuwania ze Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl Treści sprzecznych z prawem, naruszających prawa osób trzecich, dobra osobiste, zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego Regulaminu. O zamiarze usunięcia Treści zamieszczonych przez Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl.
7. Klient przyjmuje do wiadomości, iż Sklep Internetowy psiastkarnia.pl nie stanowi narzędzia do utrwalania i przechowywania Treści. Psiastkarnia nie gwarantuje, iż zamieszczone przez Klienta Treści będą stale dostępne na stronach internetowych Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl i nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę przez Klienta.

8. Psiastkarnia, stosownie do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, nie ma obowiązku sprawdzania Treści zamieszczonych przez Klientów w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl. W przypadku gdy którakolwiek z Treści zamieszczonych w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub Regulamin, należy poinformować o tym Psiastkarnię za pośrednictwem maila na adres info@psiastkarnia.pl, wskazując adres internetowy, pod którym dostępny jest dana Treść w ramach Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl oraz informując, na czym polega naruszenie. W przypadku gdy dana Treść naruszać będzie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub Regulamin, Psiastkarnia niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tej Treści osobom trzecim.

9. Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl mogą być zgłaszane Psiastkarni za pośrednictwem maila kontakt@psiastkarnia.pl. Reklamacje dotyczące produktów mogą być zgłaszane stosownie do postanowień § 9 Regulaminu.

10. Zgłoszenia, o których mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu, będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
11. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy:

a) loginu i hasła do swojego konta w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl. W granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl jest Klient, przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta;

b) danych umożliwiających odbiór zamówienia opłaconego z góry w Punkcie Partnerskim. W granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa Psiastkarnia oraz podmioty prowadzące Punkty Partnerskie nie ponoszą odpowiedzialności za wydanie zamówienia osobom, które przedstawiły dane umożliwiające odbiór zamówienia z Punktu Partnerskiego. Przekazanie danych jest równoznaczne z udzieleniem zgody na wydanie zamówienia w Punkcie Partnerskim;

 

§ 4 Informacje o produktach

1. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

2. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl:

a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;

b) nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są w koszyku przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta, a przed złożeniem zamówienia. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta. Wybór sposobu i kosztu dostawy oznacza jego akceptację i potwierdzony jest złożeniem zamówienia.

3. Psiastkarnia zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

4. Promocje w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

 

§ 5 Warunki realizacji zamówień

1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.

2. W celu złożenia zamówienia należy:

a) wejść na stronę Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl;

b) wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;

c) wybrać sposób i koszt dostarczenia produktu;

d) kliknąć przycisk "Zamawiam"

e) wybrać opcję dokonania zakupu jako zarejestrowany Klient lub dokonać zakupu bez rejestracji i potwierdzić przyciskiem "Złóż zamówienie"

f) wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu.

g) jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia;

h) kliknąć przycisk „Podsumowanie”;

3. W przypadku płatności z góry – opłacić zamówienie w jeden z dostępnych sposobów płatności. Przedmiot zamówienia może być dostarczony Klientowi – w zależności od jego wyboru:

a) na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu (pocztą, paczkomatem, dostawą Psiastkarni);

b) dostawą do Punktu Partnerskiego – w takim przypadku odbiór przedmiotu zamówienia następuje osobiście we wskazanym Punkcie Partnerskim.

4. Psiastkarnia uprawniona jest do wprowadzenia maksymalnej ilości sztuk danego produktu objętej jednym zamówieniem. Szczegółowe informacje dotyczące innych ograniczeń sposobów dostawy lub form płatności określone zostały w sekcji Jak kupować na stronie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl.

5. W przypadku, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zamawia produkty z różnych kategorii produktowych, w szczególności z kategorii Psiafiny i Psiastkejki (produkty świeże, wymagające odbioru osobistego w terminie maksymalnie 2 dni) zamówienie może zostać podzielone na co najmniej 2 (dwie) części, z których każda będzie wymagała od Klienta oddzielnego potwierdzenia i wskazania sposobu realizacji zamówienia.
6. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Psiastkarni oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.

7. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Psiastkarnię zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Psiastkarni o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 6 powyżej.

8. Psiastkarnia zastrzega sobie prawo ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w odniesieniu do danych produktów, kategorii produktowych (w szczególności z kategorii Psiafiny i Psiastkejki - produkty świeże, wymagające odbioru osobistego w terminie maksymalnie 2 dni) lub ilości zamawianych produktów.
9. Psiastkarnia zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do Klienta, który:

a) co najmniej dwukrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia dostarczanego za pośrednictwem Poczty Polskiej, płatnego przy odbiorze, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia go do właściwej placówki Poczty Polskiej;

b) co najmniej dwukrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego Pocztą Polską lub Paczkomatem;

c) w sposób notoryczny składa zamówienia, a następnie anuluje je.

10. W przypadku braku zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców Psiastkarni nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Psiastkarnia poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

11. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Psiastkarnia może zaproponować Klientowi:

a) anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Psiastkarnia będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia);

b) anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Psiastkarnia będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);

c) podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, a Klient poniesie koszt wyłącznie pierwszej przesyłki i nie zostanie obciążony dodatkowymi kosztami wysyłki związanymi z podziałem zamówienia).

12. W przypadku gdy Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia w sytuacji, o której mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nie leżących po stronie Psiastkarni), Psiastkarnia dostarczy Klientowi produkty, co do których zamówienie może być zrealizowane w terminie, w pozostałym zakresie zamówienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej wskazany w koncie Klienta. Klient może odstąpić od umowy w zakresie, w jakim została zrealizowana, na zasadach określonych w § 11 Regulaminu.

13. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o której mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie Psiastkarni), Psiastkarnia może anulować zamówienie w całości.

14. W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. 12-13 niniejszego paragrafu, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry, Psiastkarnia zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zasady zwrotu należności zostały szczegółowo opisane w § 12 Regulaminu.

15. Pod pojęciem anulowania zamówienia przez Psiastkarnię, o którym mowa w ust. 12-14 niniejszego paragrafu, należy rozumieć przysługujące Psiastkarni umowne prawo odstąpienia, z którego Psiastkarnia może skorzystać w terminie odpowiadającym terminowi, o którym mowa w § 8 ust. 1 niniejszego Regulaminu. W przypadku gdy termin, o którym mowa w § 8 ust. 1 niniejszego Regulaminu, jest krótszy niż 30 dni, Psiastkarnia może wykonać umowne prawo odstąpienia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy z Klientem.

16. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, Psiastkarnia nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.

 

§ 6 Modyfikacje zamówienia

1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu, zgłaszając je mailowo na adres kontakt@psiastkarnia.pl, aż do momentu zamknięcia przez Psiastkarnię zamówienia do wydania przesyłki do Klienta (status realizacji zamówienia „gotowe do wysłania” widoczny jest w koncie Klienta w zakładce „Moje konto”). Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy, lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części), jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży (lub odpowiedniej części ceny sprzedaży) nastąpi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Psiastkarnię. Zasady zwrotu należności Klientom zostały szczegółowo opisane w § 12 Regulaminu.

2. Zmian w zamówieniu można dokonywać kontaktując się z Obsługą Klienta za pomocą maila kontakt@psiastkarnia.pl.
3. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia.

 

§ 7 Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

1. Zapłaty za przedmiot zamówienia można dokonać:

a) podczas odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku wybrania sposobu dostarczenia poprzez Pocztę Polską za pobraniem; W tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl;

b) przed odbiorem przedmiotu zamówienia (płatność z góry) - przelewem bankowym, kartą płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Psiastkarnię. W tym przypadku realizacja zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Psiastkarnię potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności.

2. Klient nie ma możliwości zapłacić za część zamówienia z góry a za część zamówienia przy odbiorze. Forma płatności może być uzależniona od rodzaju produktu i/lub miejsca odbioru zamówienia.

3. Klient może skorzystać z kodu rabatowego, otrzymanego od Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl lub od innego podmiotu upoważnionego przez Psiastkarnię do rozdysponowania kodów upoważniających do otrzymania rabatu w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl.

4. Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami chyba, że Regulamin danej promocji stanowi inaczej. Kod rabatowy może mieć ustaloną wartość minimalną zamówienia, upoważniającą do jego aktywacji. Po upływie daty ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.


§ 8 Czas realizacji zamówień

1. Psiastkarnia może zamieścić na stronie internetowej Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl przedstawiającej dany produkt informację o liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatów. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego produktu i nie może przekraczać 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.

2. Psiastkarnia dostarcza zamówienia na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatów, pod wskazany przez Klienta adres lub do Punktu Partnerskiego.

3. Poza terenem Polski przedmiot zamówienia jest dostarczany po ustaleniu z Klientem indywidualnych możliwości dostawy i jej warunków, w szczególności terminu i kosztu dostawy. Aby ustalić powyższe Klient zobowiązany jest wysłać zapytanie na adres kontakt@psiastkarnia.pl.

4. Psiastkarnia nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

 

§ 9 Warunki reklamacji

1. Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Psiastkarnia w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

3. Warunkiem koniecznym, aby Psiastkarnia rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) od Psiastkarni i opisem reklamacji.

4. Reklamację (tj. reklamowany produkt, dowód zakupu i opis reklamacji) należy odesłać na adres Psiastkarni wskazany w formularzu reklamacyjnym (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym lub paczką ekonomiczną).

5. W przypadku, gdy produkt odebrany został osobiście w Punkcie Partnerskim, reklamacje niezależnie od tego należy składać Psiastkarni, na adres mailowy kontakt@psiastkarnia.pl, zgodnie z zasadami opisanymi w ustępach 3-4 niniejszego paragrafu.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Psiastkarnia, zależnie od oczekiwań Klienta - wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa lub Klient będzie oczekiwał odstąpienia od Umowy, zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

7. Klient nabywający produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Psiastkarni z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Psiastkarni za nabycie danego produktu.

 

§ 10 Warunki gwarancji

1. Produkty sprzedawane przez Psiastkarnię są objęte gwarancją udzieloną przez producenta. Psiastkarnia nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty, nie będące wyrobem Psiastkarni.

2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Psiastkarnia może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Psiastkarni;

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z umową – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 9 Regulaminu.

 

§ 11 Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki, kontaktując się mailowo na adres kontakt@psiastkarnia.pl.

2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu), za wyjątkiem w szczególności (stosownie do art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (tekst jednolity z dnia 14 września 2012 r., Dz. U. z 2012 r., poz. 1225):

a) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

b) produktów, których stan po odbiorze przez Klienta uległ zmianie, chyba że zmiana konieczna była w granicach zwykłego zarządu.

3. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 2 powyżej wymaga złożenia oświadczenia w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej drogą mailową na adres kontakt@psiastkarnia.pl. W odpowiedzi Klient otrzyma formularz zwrotu zamówienia oraz adres na który powinien dokonać zwrotu. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do zwrotu Psiastkarni produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, na adres wskazany w formularzu zwrotu. Koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Psiastkarnia zwróci Klientowi w terminie 14 dni uiszczoną przez Klienta wartość zwracanych produktów, zgodnie z postanowieniami § 12 Regulaminu.

4. Psiastkarnia nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

 

§ 12 Zwrot należności Klientom

1. Psiastkarnia dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki w przypadku:

a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;

b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone na koszt Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub Paczkomatów;

c) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało odebrane w Punkcie Partnerskim i było uprzednio opłacone z góry oraz zostało dostarczone zwrotnie Psiastkarni, na koszt Klienta, za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub Paczkomatów;

d) uznania reklamacji, w sytuacji, gdy Klient oczekuje odstąpienia od Umowy lub w przypadku braku możliwości naprawy produktu lub wymiany na nowy.

2. Psiastkarnia dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą kredytową lub płatniczą Klienta) – jeśli zamówienie było opłacone:

- z góry za pomocą przelewu lub karty kredytowej;

- przy odbiorze u listonosza lub na poczcie;

3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Psiastkarnia nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Psiastkarni numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Psiastkarni takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu, w szczególności numeru rachunku bankowego oraz imienia i nazwiska lub nazwy właściciela rachunku. Psiastkarnia nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

4. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Psiastkarni zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym paragrafie w ust. 2 i 3 niniejszego Paragrafu.

 

§ 13 Promocje

1. Na stronach Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl mogą znajdować się informacje o promocjach (zwanych dalej „Promocjami”). Promocje dzielą się na:

a) promocje produktowe – obniżające cenę produktu zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym, określonym każdorazowo na stronie produktu;

b) promocje wartościowe - obniżające cenę Koszyka zawierającego produkty objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy określony każdorazowo po dodaniu produktów do Koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji umieszczonych na stronie Promocji lub w newsletterze;

2. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.
3. Promocji nie można łączyć z innymi promocjami Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, chyba że regulamin danej promocji będzie stanowił inaczej.

4. W przypadku sprzeczności z innymi postanowieniami Regulaminu zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie.

 

§ 14 Dane osobowe

1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Psiastkarnię danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl i oraz w procesie korzystania ze Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl, w tym dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Psiastkarnię danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Psiastkarnię usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl.

2. Dane osobowe przetwarzane są przez Psiastkarnię, tj. Psiastkarnię pod firmą Q Matylda Anna Jagłowska-Kojtych, z siedzibą w Konstancinie (05-510) przy ul. Stefana Czarnieckiego 5, NIP: 8481549932, REGON 140087521.
3. Psiastkarnia przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o której mowa w § 15 Regulaminu, również w celach marketingowych, w tym w szczególności w celu przesyłania Klientowi informacji handlowych drogą elektroniczną.
4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Moje konto”).

5. Udostępnienie przez Klienta danych osobowych w profilu publicznym Klienta, o którym mowa w § 3 ust. 2 Regulaminu, oznacza wyrażenie zgody na udostępnienie tych danych nieograniczonemu kręgowi osób.

6. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.

7. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl w sekcji poświęconej polityce prywatności.

 

§ 15 Newsletter

1. Klient może wyrazić lub cofnąć zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie lub odznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w zakładce „Moje konto”. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (newsletter) Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl.

2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w zakładce „Moje konto” lub zgłaszając na adres kontakt@psiastkarnia.pl.

 

§ 16 Postanowienia końcowe

1. Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

2. Dostępność informacji o produktach na stronach Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl nie oznacza dostępności tych produktów w magazynie i możliwości realizacji zamówienia.

3. Psiastkarnia dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl były na najwyższym poziomie, jednakże Psiastkarnia nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl.

4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Psiastkarnia nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

5. Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). Klientowi, o którym mowa w § 11 ust. 2 Regulaminu, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami § 11 Regulaminu.
6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z późn. zm.) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271 z późn. zm.).

7. Wszystkie nazwy produktów i kategorii zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).

8. Klient akceptując niniejszy Regulamin zgadza się na zbieranie i udostępnianie Psiastkarni statystyk swojej obecności i aktywności w Sklepie Internetowym psiastkarnia.pl. Dane są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności Klientów.

9. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep Internetowy psiastkarnia.pl korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies). Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookie na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w sekcji Polityka Prywatności.

10. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Psiastkarnią rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Psiastkarni.

11. Psiastkarnia zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Psiastkarnię, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu Internetowego psiastkarnia.pl zmienionego Regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl